Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
• Як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів?
• Як мені в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту?
Як відбувається формуюче оцінювання?
Я навчилася описувати, що роблять учні при перегляді презентації вчителя, як і коли використовують інструменти оцінювання навчальних потреб учнів; як учні отримують завдання на виконання учнівських проектів; як ознайомлюються і обговорюють Ключове і Тематичні запитання; як відбувається об’єднання учнів у малі групи (вкажіть кількість учнів у групі, які ролі вони виконують, які дослідження роблять тощо) .
Дізналася про те, як вбудовувати одні документи в інші або як робити на них гіперпосилання, а також про те, як використовувати інструменти перегляду документа..
• Як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів?
• Як мені в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту?
Як відбувається формуюче оцінювання?
Я навчилася описувати, що роблять учні при перегляді презентації вчителя, як і коли використовують інструменти оцінювання навчальних потреб учнів; як учні отримують завдання на виконання учнівських проектів; як ознайомлюються і обговорюють Ключове і Тематичні запитання; як відбувається об’єднання учнів у малі групи (вкажіть кількість учнів у групі, які ролі вони виконують, які дослідження роблять тощо) .
Дізналася про те, як вбудовувати одні документи в інші або як робити на них гіперпосилання, а також про те, як використовувати інструменти перегляду документа..
Комментариев нет:
Отправить комментарий